مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-01پزشكي

صاف کننده های شیمیایی مو باعث سرطان رحم می شوند


از آنجایی که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر نژاد ها و قومیت ها و در سنین پایین تر از محصولات صاف کننده مو استفاده می کنند، این موضوع می تواند احتمال ابتلای آن ها را به سرطان رحم افزایش دهد.

- تحقیقات جدید نشان می دهد زنانی که به طور مکرر از صاف کننده های شیمیایی مو استفاده می کنند، با احتمال بیشتری به سرطان رحم دچار می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از rahnamato، این مطالعه نشان می دهد که استفاده مکرر از صاف کننده های شیمیایی مو، بیش از دو برابر خطر ابتلا به سرطان رحم را در زنان افزایش می دهد.

الکساندرا وایت سرپرست گروه اپیدمیولوژی سرطان و محیط زیست موسسه ملی علوم بهداشت محیطی (NIEHS) می گوید: این اولین مطالعه اپیدمیولوژیک است که رابطه بین استفاده از صاف کننده و سرطان رحم را مورد بررسی قرار می دهد.

  یافته ها نشان می دهد که زنان سیاه پوست بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان رحم در نتیجه استفاده از صاف کننده های شیمیایی قرار دارند.

دکتر Che-Jung Chang، نویسنده این مطالعه می گوید: از آنجایی که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر نژاد ها و قومیت ها و در سنین پایین تر از محصولات صاف کننده مو استفاده می کنند، این موضوع می تواند احتمال ابتلای آن ها را به سرطان رحم افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاف کننده های شیمیایی مو باعث سرطان رحم می شوند

صاف کننده های شیمیایی مو باعث سرطان رحم می شوند