مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-01اقتصادي

آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برحسب وظیفه در هر بازه زمانی مشخص نسبت به اقدامات راهداری تابستانی و زمستانی هماهنگی و اقدامات لازم را انجام داده ایم.

- فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه های اجرایی در راستای ایمنی راه ها در فصول پاییز و زمستان، اظهار کرد: راهداری به صورت 24 ساعته بدون تعطیلی پای کار است.

وی ادامه داد: فصل تابستان برای راهداری به عنوان فصل کار برای آمادگی برای فصل زمستان محسوب می شود بطوریکه راه ها جاده ها از نظر ایمنی و خدماتی نسبت به روکش آسفالت، لکه گیری به صورت امانی و پیمانی، خط کشی، نصب علائم، ایمن سازی پرتگاه ها و دهانه پل ها برای عبور کاربران جاده ای مهیا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: زمستان فصل دوم کار راهداری نسبت به استقرار همکاران در راه ها، راهدارخانه ها، گردنه ها، آماده کردن ناوگان حمل و نقل راهداری برای فعالیت در راه ها، خرید شن و نمک شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی راه های استان تعمیر شده، خط کشی صورت گرفته و شانه های راه های ایمن سازی شده و برای کاربران جاده ای حاشیه امن در جاده ها ایجاد کردیم تا در صورت خواب آلودگی و رفتن به شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما

آمادگی راهداری کرمانشاه برای فصل سرما