مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 11:162022-11-01اقتصادي

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، سید محمد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملکرد استان گلستان در حوزه اخذ پروانه از مجموع یک هزار و 221 واحد مسکونی که در استان در حال انجام است در مقایسه با  سایر استان ها 71.

8 درصد پیشرفت کشوری دارد و پیشرفت این مهم در سطح استان به 93 درصد رسیده، همچنین رد حوزه معرفی به بانک نیز میانگین اقدام کشوری 75.

5 درصد است که این مهم در استان گلستان بیش از 100 درصد است.

وی افزود: در حالی که در بخش انعقاد قرارداد میانگین عملکرد کشور 46.

4 درصد است با حمایت بانک مسکن 73 درصد از پرونده های ارسالی در استان گلستان منجر به انعقاد قرارداد شده و پیشرفت فیزیکی نیز در نتیجه آورده و تسهیلات بانکی حاصل شده است.

آمادگی بنیاد مسکن گلستان برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی دیگر مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه در بخش شروع عملیات اجرایی نیز پروژه های بنیاد مسکن در کشور به 78.

8 درصد رسیده که این مهم در استان گلستان به بیش از 95 درصد رسید، تصریح کرد: همچنین در حالی که میانگین کشوری در بخش فونداسیون 46 درصد است این مهم در استان به 52 درصد رسیده که نشانه هم افزایی مطلوب دستگاه های اجرایی در گلستان است.

حسینی با بیان اینکه بنیاد مسکن گلستان آمادگی دارد ساخت 2 هزار واحد مسکونی دیگر را در شهرهای بیش از 25 هزار نفر را برعهده بگیرد، تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟