مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-01فرهنگي

روایت زندگی شهید چیت سازیان در فیلم سینمایی «سیم خاردار»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد گنجی با اشاره به اینکه کار تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت سازیان آغاز شده است، - روایت زندگی شهید چیت سازیان در فیلم سینمایی سیم خاردار فیلم ساز همدانی از ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید علی چیت سازیان با عنوان سیم خاردار خبر داد و گفت: این فیلم به تهیه کنندگی مؤسسه شهید آوینی ساخته خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد گنجی با اشاره به اینکه کار تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت سازیان آغاز شده است، افزود: درحال حاضر در مرحله نوشتن فیلم نامه و کار مطالعاتی این فیلم هستیم.

وی با بیان اینکه مصاحبه با همرزمان شهید و به ویژه نویسنده توانمند همدانی حمید حسام و خانواده شهید گرانقدر صورت گرفته است، اظهار داشت: همزمان با این، کار انتخاب بازیگر هم در دستورکار قرار دارد.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم، داستان زندگی شهید علی چیت سازیان را از اوائل انقلاب تا زمان شهادت روایت می کند، همچنین در بخش هایی از این فیلم به مجاهدت های شهیدان همت، مجیدی، فلاح و همدانی می پردازد.

وی یادآور شد: کار تولید این فیلم سینمایی از اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی شهید چیت سازیان در فیلم سینمایی «سیم خاردار»

روایت زندگی شهید چیت سازیان در فیلم سینمایی «سیم خاردار»