مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-01سياسي

ضرب و جرح یک روحانی در دانشگاه آزاد کرج


دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس روحانیت توسط برخی افراد در جریان اغتشاشات اخیر در این دانشگاه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در بیاینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت بیدار و هوشیار که در رأس آن خمینی کبیر (ره) قرار داشت، عامل تحوّلات مهمی در منطقه و جهان گردید و روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی به وجود آورد که شکل‏گیری یک نظام دینی و طرح دین در قالب یک نظام در راستای همین اندیشه است.

انقلاب شکوهمند اسلامی که نتیجه پیوند نا گسستنی ولایت الهی و امت علوی است نمونه عالی و مترقی حضور دین در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی مردم محسوب می گردد که اوج حیرت ، کینه و نفرت استکبار جهانی و ایادی زبون آن را باعث گردیده است و ثمره گرانسنگ این حرکت الهی، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرموده امام راحل عظیم الشان حفظ آن از واجبات است.

بیانیه می افزاید : در برهه کنونی اقتدار و امنیت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران و رشد و توسعه ی همه جانبه ی آن باعث شده تا دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی با طراحی پروژه ی آشوب سازی در کشور ، دستاوردهای مهم را به حاشیه برده و به دنبال برهم زدن امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و جرح یک روحانی در دانشگاه آزاد کرج

ضرب و جرح یک روحانی در دانشگاه آزاد کرج