مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-01اقتصادي

پای روس ها به میدان های نفتی ایران باز شد


وزیر نفت با اشاره تحریم های احتمالی روسیه در ماه ژانویه از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا گفت: سال هاست که ایران با چنین تحریم هایی روبه رو است، بنابراین فرصت خوبی است تا بتوانیم تحریم ها را با کمک دو کشور بلااثر کنیم.

- همکاری ایران و روسیه مدتی است که رنگ جدیدی به خود گرفته و چارچوب های محکم تری را پیدا کرده است، شب گذشته نیز وزیر نفت از سرمایه گذاری 4.

5 میلیارد دلاری پیمانکاران و سرمایه گذاران روس در 7 میدان نفتی ایران خبر داد، موضوعی که به عنوان یک بازی دو سر برد برای هر دو کشور شناخته می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه از هشتم آبان ماه به مدت سه روز در روسیه آغاز شده که همکاری های فناورانه و آموزشی با توجه به شرایط جدید و نیازهای دو طرف یکی از محورهای عمده این نشست است و دو کشور بر آن تأکید دارند که در حوزه های مختلف به یکدیگر کمک کنند.

افزون بر این، ساخت تجهیزات صنعت نفت همراه با انتقال فناوری و استفاده از توان شرکت های ایرانی از دیگر محورهای مهمی بود که در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در بخش نفت و گاز پیگیری شد تا تجهیزات مورد نیاز روس ها در این حوزه از سوی شرکت های ایرانی تأمین شود؛ این مورد در یادداشت تفاهمی لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای روس ها به میدان های نفتی ایران باز شد

پای روس ها به میدان های نفتی ایران باز شد