مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 22:502022-10-31بين الملل

یاوه گویی وزیر خارجه مغرب علیه جمهوری اسلامی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب (مراکش) شامگاه امروز دوشنبه باز هم ادعا های واهی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

- وزیر خارجه مغرب ادعا های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح و عنوان کرد که این کشور در نشست سران عرب شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر بوریطه وزیر خارجه مغرب (مراکش) شامگاه امروز دوشنبه باز هم ادعا های واهی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

بوریطه در گفتگو با شبکه خبری سعودی العربیه مدعی شد که کشور های عربی باید از آنچه آن را مداخله ایران در امور داخلی آنان توصیف کرد، جلوگیری کنند.

وی همچنین ادعا کرد که از نظر مغرب، جمهوری اسلامی ایران از شبه نظامیانی حمایت می کند که امنیت رباط را به خطر می اندازند.

این وزیر مغربی درباره حضور این کشور در نشست آتی سران عرب که قرار است در الجزایر برگزار شود، گفت که پادشاه این کشور به خاطر ملاحظات منطقه ای در این نشست شرکت نخواهد کرد.

بوریطه در مهر ماه گذشته نیز در دیدار با احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن، ایران را مسؤول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب خواند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم با رد ادعا های واهی و تکراری وزیر امور خارجه مغرب گفت: مغرب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی وزیر خارجه مغرب علیه جمهوری اسلامی ایران

یاوه گویی وزیر خارجه مغرب علیه جمهوری اسلامی ایران