مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 21:502022-10-31دانش

نماینده تشکل های دانشجویی به معاون وزیر چه گفتند


امشب دانشگاه گیلان میزبان نماینده تشکل های دانشجویی بود که با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان مواضع خود پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نماینده تشکل هایی دانشجویی امشب در نشست مشترک با عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یک فضای گفتمانی به بیان نظرات خود پردئاختند.

(صحبت های معاون وزیر را اینجا بخوانید)   کمبود خوابگاه و پذیرش دانشجویان بالاتر از ظرفیت یکی از مشکلات دانشجویان اکاشه، نماینده دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه گیلان در این جلسه به بیان برخی مشکلات دانشجویان پرداخت.

وی کمبود خوابگاه و پذیرش دانشجویان بالاتر از ظرفیت خوابگاه ها را از مشکلات بسیار مهم دانشجویان دختر گیلان دانست که باعث می شود دانشجویان آرامش خاطر کافی برای انتخاب هم اتاقی های خود را نداشته و با فراغ بال به تحصیل نپردازند.

این دانشجو با اشاره به فقدان امکانات کافی در خوابگاه بنت الهدی دانشگاه گیلان از قبیل نبود فروشگاه و درمانگاه برای دانشجویان دختر گفت: این خوابگاه با وجود اینکه متعلق به دانشگاه گیلان است اما در خارج از شهر مستقر است و این امر موجب شده امکانات کافی نداشته باشد که در شأن دانشجویان خانم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تشکل های دانشجویی به معاون وزیر چه گفتند

نماینده تشکل های دانشجویی به معاون وزیر چه گفتند