مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 20:252022-10-31سياسي

معاون وزیر: تشکل های دانشجویی باید مطالبات را پالایش و جهت دهی کنند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند خواسته ها و مطالبات خود را در دانشگاه از طریق تشکل ها بیان کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالحسین کلانتری امشب در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی گیلان در دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان تاریخچه خوب و مثبتی را در تاریخ خود داشته، اظهار کرد: اینجا سرشار از فعالیت های نیروهای برومندی بوده که خصوصاً پس از انقلاب در راستای تحقق انقلاب اسلامی در دانشگاه کوشش های فراوانی داشته و شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان گیلان خدمات چشمگیری را در بین جریان های دانشجویی تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: این فرصت بی نظیر در دانشگاه گیلان باید پاس داشته شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه تشکل ها جلوه مدنیت در دانشگاه هستند، افزود: اگر تشکل ها ضعیف شوند، این جلوه تضعیف می شوند و مدنیت در عرصه سیاسی در دانشگاه تضعیف می شود.

کلانتری با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند خواسته ها و مطالبات خود را در دانشگاه از طریق تشکل ها بیان کنند، تصریح کرد: به میزانی که ما به این تشکل ها کمک کنیم به مدنیت در دانشگاه کمک کرده و از هنجارشکنی ها و برخوردهای نامناسبی که در این ایام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: تشکل های دانشجویی باید مطالبات را پالایش و جهت دهی کنند

معاون وزیر: تشکل های دانشجویی باید مطالبات را پالایش و جهت دهی کنند