مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 19:352022-10-31سياسي

آموزش و پرورش: تکذیب کشته شدن یک دانش آموز دختر در سیستان و بلوچستان


آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان پیرو ادعای دروغین رسانه های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک دانش آموز در مدرسه ای با نام پروین اعتصامی با صدور بیانیه ای به این خبر کذب واکنش نشان داد.

- آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان پیرو ادعای دروغین رسانه های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک دانش آموز در مدرسه ای با نام پروین اعتصامی با صدور بیانیه ای به این خبر کذب واکنش نشان داد.

   آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای کشته شدن یک دانش آموز در مدرسه پروین اعتصامی این شهرستان را تکذیب کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان پیرو ادعای دروغین رسانه های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک دانش آموز در مدرسه ای با نام پروین اعتصامی با صدور بیانیه ای به این خبر کذب واکنش نشان داد.

    در این بیانیه آمده است: در راستای جنگ شناختی ترکیبی و پروژه دروغین کشته سازی رسانه های معاند، یکی از کانال های معاند، کشته شدن یکی از دانش آموزان دختر با مشخصات پارمیس همنوا در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: تکذیب کشته شدن یک دانش آموز دختر در سیستان و بلوچستان

آموزش و پرورش: تکذیب کشته شدن یک دانش آموز دختر در سیستان و بلوچستان