مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 16:102022-10-31اقتصادي

روایت خواهران مددجویی که نان آور یک محله شدند/ کارآفرینی با جیب خالی!


زهرا و فریده خورشیدوند دو خواهری که از مددجویان کمیته امداد هستند، با موجودی صفر و از کار با یک چرخ خیاطی در زیرزمین خانه شروع کردند و امروز با راه اندازی یک کارگاه تولیدی اقدام به ایجاد اشتغال برای هم محله ای ها و افراد نیازمند و مددجویان امداد کرده اند.

- خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، مشاغل خانگی از آن دسته کارهایی است که برخلاف تصور عموم، نیاز به سرمایه بسیار جهت راه اندازی ندارد، با این وجود طی مدت کوتاهی این گونه فعالیت ها به سوددهی بالایی رسیده و می توان زمینه اشتغال را برای تعدادی دیگر فراهم ساخت.

امروزه مشاغل خانگی اهمیت و جایگاه خاصی در جهان و ایران پیدا کرده است، همچنان که این قبیل از فعالیت ها در توسعه اقتصادی و گاها ارزآوری برای یک کشور از طریق صادرات محصول می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، آن هم در شرایطی که دولت ها هزینه لازم برای راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی بزرگ را نداشته و از این رو مشاغل خانگی فرصت مغتنمی برای فعالان اقتصادی در جهت توسعه کار محسوب می شود.

خواهران خورشیدوند که از مددجویان کمیته امداد هستند، با موجودی صفر و از کار با یک چرخ خیاطی در زیرزمین خانه شروع کردند و امروز با راه اندازی یک کارگاه تولیدی اقدام به ایجاد اشتغال برای هم محله ای ها و افراد نیازمند و مددجویان امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خواهران مددجویی که نان آور یک محله شدند/ کارآفرینی با جیب خالی!

روایت خواهران مددجویی که نان آور یک محله شدند/ کارآفرینی با جیب خالی!