مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 16:102022-10-31سياسي

پدافند غیر عامل، مهمترین اصل در مقابله با تهدیدات است


پدافند غیرعامل، اصلی مهم در مراحل مقابله با تهدیدات طبیعی یا دشمن ساز است.

- عبدالرضا سالاری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان با تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان رودان ، برگزاری مانور مقابله با زلزله، جلسات آموزشی آگاه سازی دانش آموزان از اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در مدارس، توزیع هزار کارت زرد در بین گلخانه داران با هدف ترویج حفظ سلامت و امنیت غذایی و برگزاری کارگاه آموزش ویژه متصدیان و آبداران را به عنوان برخی برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در این شهرستان برشمرد.

فرماندار رودان در ادامه فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل و نهادینه کردن این فرهنگ در بین مسئولین، کارکنان و آحاد مردم جامعه را از مهم ترین اهداف هفته پدافند غیرعامل دانست.

وی تصریح کرد: تلاش شده است تا بستر مشارکت گروه های مختلف از جمله مدارس و دانشگاه2ها را در برنامه های پدافند غیرعامل مهیا کنیم و به اهداف پدافند غیرعامل در کشور در عرصه مصون سازی، پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی در زمان خطر و بحران با رویکرد علمی و تخصصی این روش برسیم.

سالاری با اشاره به اینکه ایجاد و حفظ آمادگی لازم و رعایت پدافند غیر عامل وظیفه تمامی بخش های دولتی و خصوصی است، گفت: ما باید برای کاهش آسیب پذیری مراکز مهم و حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیر عامل، مهمترین اصل در مقابله با تهدیدات است

پدافند غیر عامل، مهمترین اصل در مقابله با تهدیدات است