مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:302022-10-31اجتماعي

ورود سامانه بارشی از غرب


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب به کشور برای استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، قم، لرستان، شمال خوزستان، ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و می تواند در برخی مناطق خیزش گردوخاک را به همراه داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش ها تا پایان هفته در کشور ادامه دارد، افزود: احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، اختلال در سفرهای بین شهری و احتمال ریزش کوه در استان های پربارش وجود دارد و هموطنان باید مراقب باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در غرب و جنوب غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: از چهارشنبه تا جمعه شاهد روند کاهش دما در کشور هستیم.

گودرزی با بیان اینکه سه شنبه و چهارشنبه آب های دریای خزر و سه شنبه تا پنجشنبه، آب های خلیج فارس مواج و متلاطم است، در رابطه با آخرین وضعیت آب وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: امروز تهران در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از غرب

ورود سامانه بارشی از غرب