مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:152022-10-31فناوري

وزیر ارتباطات: دشمن به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم های ایرانی است


در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ما هر لحظه با حملات دشمن به حوزه های زیرساختی و پلتفرم های داخلی مواجه هستیم که عموماً با هوشیاری و تدابیر بخش های ذیربط با ناکامی روبه رو می شوند.

- در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ما هر لحظه با حملات دشمن به حوزه های زیرساختی و پلتفرم های داخلی مواجه هستیم که عموماً با هوشیاری و تدابیر بخش های ذیربط با ناکامی روبه رو می شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ما هر لحظه با حملات دشمن به حوزه های زیرساختی و پلتفرم های داخلی مواجه هستیم که عموماً با هوشیاری و تدابیر بخش های ذیربط با ناکامی روبه رو می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل، با تاکید بر اینکه رعایت اصول پدافندی در توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور یک ضرورت است، افزود: پدافند غیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات بسیار پررنگ تر از سایر حوزه ها است.

در این عصر همه زندگی مردم وابسته به فناوری اطلاعات شده است.

  وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که حوزه کاری ما با لحظه به لحظه زندگی مردم در ارتباط است و بر این اساس رعایت اصول پدافندی و تامین امنیت این زیرساخت ها و اطمینان حاصل کردن از عدم آسیب پذیری آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: دشمن به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم های ایرانی است

وزیر ارتباطات: دشمن به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم های ایرانی است