مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:552022-10-31سياسي

تحلیلی بر حوادث و اغتشاشات 45 روز گذشته


جنگ واقعی بیش از آنکه کف خیابان در جریان باشد در ذهن ها شکل گرفته و جریان مدعی خارجی تلاش دارد اذهان مردم و مؤثران جامعه را به نفع «روایت جعلی» از حوادث مصادره کند و در یک فرایند پیچیده روانی - شناختی کار را تا نقطه ای پیش ببرد.

- خبرگزاری فارس - یادداشت - سید مهدی سیدی: در 45 روز گذشته (از نقطه اعلام خبر فوت مهسا امینی) تا به امروز، هرچه جلوتر آمده ایم حجم وسیع تری از حمایت های خارجی به میدان شتافته تا آتش آشوب و شعله اغتشاش در ایران فروکش نکند؛ تاجایی که هرروز شاهد صحنه های برهنه تری از کینه ورزی و خشونت طلبی در حاشیه اعتراضات بوده ایم.

این حجم از تدارک و پشتیبانی خارجی، گواه روشنی است از سطح بالای هماهنگی بین دولت ها، دستگاه های جاسوسی، گروهک ها و عوامل میدانی آشوب که از قضا با پول پاشی سخاوتمندانه نیز همراه شده است.

پشت صحنه آشوب ها از دو منظر قابل تحلیل و نسخه یابی است: 1- سطح رسانه ای شناختی: جنگ واقعی بیش از آنکه کف خیابان در جریان باشد در ذهن ها شکل گرفته و جریان مدعی خارجی تلاش دارد اذهان مردم و مؤثران جامعه را به نفع روایت جعلی از حوادث مصادره کند و در یک فرایند پیچیده روانی - شناختی کار را تا نقطه ای پیش ببرد که حتی در عملیات تروریستی داعش در حرم شاه چراغ، این صدای مضحک بلند شود که کار خودشان بوده! و به رغم اطلاعیه داعش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر حوادث و اغتشاشات 45 روز گذشته

تحلیلی بر حوادث و اغتشاشات 45 روز گذشته