مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-31پزشكي

منابع مالیاتی بهداشت و درمان خراسان جنوبی واریز شد


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده حدود 620 میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان استان واریزشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر احسانی مهر، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای بند 1 ماده 38 و ماده 43 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400/03/02 یک نهم مالیات ها و عوارض وصولی به عنوان مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز می شود.

وی افزود: مبالغ واریزی به منظور پیشگیری از بیماری ها و پوشش کامل درمان افراد ساکن در روستاها و شهرهای دارای بیست هزار نفر جمعیت و پایین تر و جامعه عشایری (در چهارچوب نظام ارجاع) خراسان جنوبی اختصاص می یابد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بخشی از مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل و تأمین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت بیمارستان های مناطق توسعه نیافته، مصارف هیأت امنای ارزی و ارتقای سطح بیمه بیماران صعب العلاج و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خارج از روستاها و شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت هزینه می شود.

احسانی مهر با اشاره به اختصاص سهم مالیات و عوارض واریز شده به بخش بهداشت و درمان خراسان جنوبی یادآور شد: در شش ماهه اول امسال از محل مالیات و عوارض وصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالیاتی بهداشت و درمان خراسان جنوبی واریز شد

منابع مالیاتی بهداشت و درمان خراسان جنوبی واریز شد