مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:452022-10-31سياسي

«جهاد تبیین» تنها راه حل برون رفت از خط انحراف است


رییس کمیسون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جهاد تبیین تنها راه حل برون رفت از خط انحراف است، گفت: خط انحراف همیشه وجود دارد و اساساً جهاد تبیین برای این است که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل است تا با گل آلود کردن آب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین به اهلش یعنی ولی فقیه  رساند که این حاکمیت باید در کلیه امور جاری و ساری باشد.

اما در 20 سال گذشته متاسفانه حاکمیت فضای مجازی به دست صهیونیست ها و غربی ها داده شد.

در تمام دنیا برای فضای مجازی قانون و قاعده وجود دارد.

وی افزود: بارها این را گفته ام که در خود آمریکا که امروز برای ما نسخه رهاسازی بی چون و چرای فضای مجازی را تجویز می کند، 270 ماده قانون برای آن نوشته و مجلس آمریکا هم آن را تصویب کرده است.

مثلاً اگر کسی در فضای مجازی مطلبی ارائه دهد به گونه ای که در آن مطلب از ایران و سیاست های کشور حمایت شده باشد، جرم تلقی شده و با آن برخورد می کنند.

آقاتهرانی تاکید کرد: با این تفاسیرمن نمی دانم برخی از غربگرایانی که آمال و آرزوهایشان آمریکایی شدن است و همزمان هم به دنبال بی قانون ماندن فضای مجازی هستند، چگونه این تناقضات را هضم می کنند.

از دید آنها اگر آمریکا خوب است، باید قوانین و قواعدش هم خوب باشد دیگر؛ آمریکا اگر برای قانونمند سازی فضای مجازی اش اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» تنها راه حل برون رفت از خط انحراف است

«جهاد تبیین» تنها راه حل برون رفت از خط انحراف است