مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-31اقتصادي

وزارت میراث فرهنگی در خصوص مزایده شرکت علیصدر تصمیم گیری می کند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: طی مکاتبه صورت گرفته، تصمیم مزایده غار علیصدر با وزارت میراث فرهنگی است.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص مزایده غار علیصدر اظهار کرد: قرارداد شرکت علیصدر با میراث فرهنگی تا پایان امسال اعتبار دارد و طبیعتا با توجه به سلایق ستاد ماده 88 وزارتخانه در خصوص چگونگی بهره برداری از این غار تصمیم گیری می شود.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی استان در این خصوص با وزارتخانه مکاتبه کرده تا آنها مقدمات لازم را در خصوص موضوع اتخاذ کنند چون تصمیم گیری این مسئله در حیطه وزارتخانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان عنوان کرد: اگر بنا بر برگزاری مزایده باشد، باید زودتر از اتمام قرارداد انجام شود تا اگر نیاز به تغییر و تحول دارد، صورت گرفته و برای ایام نوروز آماده شوند .

سنگ نگاره داخل غار علیصدر باستانی نیست وی در خصوص تایید عدم باستانی بودن سنگ نگاره های داخل غار علیصدر نیز گفت: آن چیزی که تحت عنوان نقاشی روی سنگ در غار پخش شده بود، کارشناسان حوزه باستان شناسی با حضور در محل و بررسی باستانی نبودن آنها را تایید کردند.

انتهای پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت میراث فرهنگی در خصوص مزایده شرکت علیصدر تصمیم گیری می کند

وزارت میراث فرهنگی در خصوص مزایده شرکت علیصدر تصمیم گیری می کند