مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 12:402022-10-31اقتصادي

مطالعه امکان سنجی بندر جدید لنگه با بیش از 700 هکتار پسکرانه


معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، غرب این استان را دارای پرترافیک ترین و بیشترین مرز دریایی کشور توصیف کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود صابری معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز در مراسم معارفه مرتضی سالاری سردری به عنوان مدیر جدید بنادر و دریانوردی بندرلنگه اظهار کرد: هرمزگان و جزایر آن دارای دو هزار و 238 کیلومتر مرز دریایی است.

وی افزود: 50 درصد از کل مبادلات بازرگانی دریایی کشور در هرمزگان متمرکز است و سالانه بیش از 9 هزار فروند شناور در آبهای هرمزگان تردد داشته و بیش از 3500 شناور کوچک و بزرگ در بنادر هرمزگان پهلو می گیرند.

  صابری با بیان این که 156 پست اسکله در بنادر استان ساخته و عملیاتی شده است، عنوان داشت: هرمزگان سهم 60 درصدی در صادرات و 70 درصدی در ترانزیت کشور دارد و بیش از 70 درصد کل درآمد بیمه بنادر کشور از هرمزگان تأمین می شود و این از ویژگی ها و مزیت های بنادر هرمزگان و نقش آن در حمل و نقل دریایی است.

قاسم عسکری نسب مدیر سابق بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان نیز طی سخنانی به مهم ترین اقدامات انجام شده در این اداره پرداخت و از شاخص ترین این اقدامات به کسب رتبه های نخست در تخلیه و بارگیری کانتینری یخچالی با 110


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه امکان سنجی بندر جدید لنگه با بیش از 700 هکتار پسکرانه

مطالعه امکان سنجی بندر جدید لنگه با بیش از 700 هکتار پسکرانه