مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 12:002022-10-31اقتصادي

خرید تن ماهی رژیمی را جدی بگیرید


مردم کنسرو ماهی را با نام، تن ماهی می شناسند که عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی می تواند از انواع مختلف ماهی تهیه می شود.

- برخی در طرز تهیه تن، روغن را از تن حذف کرده اند و تن ماهی را در آب نمک به بازار ارائه می دهد در این صورت فرد می تواند تن ماهی مورد علاقه خود را با طعم خاص تهیه و مصرف نماید و دیگر نگران اضافه وزن و یا بالا رفتن کلسترول خون خود نباشد.

امروزه خرید تن ماهی رژیمی بدون روغن از دستاوردهای جدیدی است که تمام تولید کنندگان تن ماهی آن را مد نظر قرار داده و موفق به تولید تن ماهی با کیفیت، با همان طعم و عطر شده اند.

عسل چهل گیاه اورازان خطوط تولید عسل اورازان به صورت کاملا بهداشتی این محصول را از کندوها جدا کرده و در بسته بندی مناسب وارد بازار می کنند.

شرایط محیطی زنبورهای تولید کننده عسل چهل گیاه اورازان متفاوت است و این عسل در فصل بهار در ارتفاعات و دشتهای پر از گل و گیاهان خوش عطر تولید می گردد.

سیب درختی اشنویه طبق تحقیقاتی که انجام شده نشان داده سیب درختی می تواند در برابر سلولهای سرطانی مقاومت زیادی داشته باشد.

جالب است بدانید سیب درختی اشنویه دارای آنتی اکسیدان فراوان بوده که موجب می شود سیستم ایمنی بدن تقویت شود از این رو بدن می تواند در مقابل برخی بیماریهای فصلی مانند سرما خوردگی مقاومت خوبی را نشان دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تن ماهی رژیمی را جدی بگیرید

خرید تن ماهی رژیمی را جدی بگیرید