مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-31بين الملل

حزب الله: برای نخستین بار لبنان بدون شلیک حتی یک گلوله پیروز شد


معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که برای نخستین بار در تاریخ منازعه با رژیم صهیونیستی و آمریکا، لبنان بدون شلیک حتی یک گلوله، حق خود را بازپس گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله کسب کردیم بدون آن که یک تیر هم شلیک کرده باشیم.

وی افزود: در مقابل ما تجربه ای از استراتژی بین مقاومت و دولت برای احقاق حقوق وجود داشت، لذا استراتژی بهتری به ما ارائه کردند، زیرا مقاومت جزء لاینفک زندگی لبنان و حال و آینده این کشور شده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که مقاومت و دولت لبنان در کنار هم پرونده ترسیم مرزهای دریایی را به سرانجام رساند و امروز مسئله ضروری، اجرای قوانین برای ایجاد یک صندوق حاکمیتی و آغاز استخراج انرژی است تا ثروت لبنان به هدر نرود و برای نسل آینده باقی بماند.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش  به پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون در لبنان و ورود این کشور به خلأ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت که حزب الله تلاش زیادی برای نزدیک کردن دیدگاه های رییس جمهور و نخست وزیر مکلف  انجام داد و موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کرد.

اما در نهایت امور به سمتی رفت که پیامدهای منفی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: برای نخستین بار لبنان بدون شلیک حتی یک گلوله پیروز شد

حزب الله: برای نخستین بار لبنان بدون شلیک حتی یک گلوله پیروز شد