مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-31سياسي

رییس انجمن اسلامی بازار در اجتماع اصناف: بازاریان از آرمان های انقلاب دست نمی کشند


رییس انجمن اسلامی بازار با بیان اینکه بازاریان از آرمان های انقلاب دست نمی کشند، گفت: بازار همانطور که از سال 42 به امام لبیک گفت و بعد از آن هم در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار انقلاب و امام بود، - احمد کریمی اصفهانی رییس انجمن اسلامی بازار در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ که صبح امروز در بازار تهران و با حضور اصناف و بازاریان برگزار شد، گفت: امروز اصناف، بازاریان و کسبه تهران به نمایندگی از تمام اصناف سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کردند تا جنایتی که در شیراز صورت گرفت و همچنین اغتشاشات اخیر که موجب شد تعداد زیادی از نیروهای حافظ امنیت شهید شوند و بسیاری از اموال عمومی تخریب شود، را محکوم کنند.

وی ادامه داد: تمام دنیا بدانند، بازار همانطور که از سال 42 به امام لبیک گفت و بعد از آن هم در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار انقلاب و امام بود، همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و این مسیر تغییر نخواهد کرد.

کریمی تاکید کرد: دشمنان فکر نکنند که می توانند بازار و روحانیت را به طرف خودشان بکشند، این خوابی است که تعیبر نخواهد شد.

رییس انجمن اسلامی بازار ادامه داد: امیدوارم اغتشاشگران و آنهایی که فریب خورده اند آگاه شوند و بدانند اغتشاش آب به آسیاب دشمن ریختن است و انسان هرگز نباید کشتی که بر آن سوار است را سوراخ کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن اسلامی بازار در اجتماع اصناف: بازاریان از آرمان های انقلاب دست نمی کشند

رییس انجمن اسلامی بازار در اجتماع اصناف: بازاریان از آرمان های انقلاب دست نمی کشند