مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:302022-10-31اقتصادي

کاهش تعرفه صادرات گوجه، خواسته کشاورزان «آبدانی»


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تعرفه های حوزه کشت جالیزی، نوسانی هستند و اگرچه تعرفه های معافیت برای تولید محصولات گلخانه ای وجود دارد اما ما تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن این تعرفه ها انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، جلسه بررسی مشکلات کشاورزان با محوریت صادرات صبح امروز با حضور سرپرست تعاون روستایی استان بوشهر، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان دیر و تعدادی از کشاورزان در شهر آبدان برگزار شد.

مسؤولان محلی و تعدادی از کشاورزان آبدان در این نشست به بیان مطالبه های خود پرداختند که از جمله آنها حذف یا کاهش تعرفه های سنگین حوزه کشاورزی از جمله گوجه، سیاست گذاری اشتباه در نسبت تولید و مصرف و فرآوری گوجه فرنگی و سود بالای وام هایی که به بهانه حمایت از کشاورزان گرفته می شود، مطرح شد.

کبری توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح کیو آر کد (QR Code) در آینده، اظهار داشت: تعرفه های حوزه کشت جالیزی، نوسانی هستند و اگرچه تعرفه های معافیت برای تولید محصولات گلخانه ای وجود دارد اما ما تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن این تعرفه ها انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعرفه صادرات گوجه، خواسته کشاورزان «آبدانی»

کاهش تعرفه صادرات گوجه، خواسته کشاورزان «آبدانی»