مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 08:252022-10-31بين الملل

پنج تبعه ایرانی در بین جان باختگان در کره جنوبی


سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه تاکنون پنج تبعه ایرانی در بین جان باختگان در حادثه سئول هستند، گفت پیگیری ها از سوی سفارت ایران در کره جنوبی درباره آخرین وضعیت هموطنان ایرانی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی کشته و مجروح شدن ده ها نفر از شرکت کنندگان در مراسم جشنی (هالووین) در سئول که علت آن ازدحام جمعیت اعلام شده، ضمن ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان، با مردم کره جنوبی و خانواده کشته شدگان و مصدومان ابراز همدردی کرد.

در پی ازدحام جمعیت در یکی از خیابان های کره جنوبی و همزمان با برگزاری مراسم جشن هالووین، 149 نفر کشته و 150 نفر مصدوم شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر شایسته از سوی مقامات سئول، شناسایی هویت همه قربانیان این حادثه تلخ در اسرع وقت انجام شود.

کنعانی در این زمینه به پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی اشاره کرد و گفت که براساس پیگیری های صورت گرفته با مقامات کره جنوبی، متاسفانه تاکنون 5 نفر از اتباع ایرانی در بین قربانیان این حادثه بوده اند.

براساس اعلام سفارت ایران در سئول به نقل از پلیس کره جنوبی، آفاق راست منش، علی پراکند، ریحانه سادات آتشی و سمیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج تبعه ایرانی در بین جان باختگان در کره جنوبی

پنج تبعه ایرانی در بین جان باختگان در کره جنوبی