مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 23:312022-10-30اقتصادي

طرح جامع بافت تاریخی گرگان به صورت پلکانی مرمت و احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری اظهار کرد: بافت تاریخی گرگان در قلب شهر به مساحت 146 هکتار بوده که بخشی از ان جزو بافت تاریخی و بخشی هم جزو بافت فرسوده و به موضوع مسکن مرتبط بوده به صورت طرح جامع و پلکانی مرمت و احیا شود.

وی تصریح کرد: تامین زمین و مسکن در شورای مسکن به صورت مطالبه مطرح و به عنوان سیاست و رویکرد شورای مسکن طرح بلندمرتبه سازی حداقل در دو شهر گنبدکاووس و گرگان با توجه به کمبود زمین مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به 13 شهر استان که فاقد زمین برای طرح نهضت ملی مسکن هستند خاطرنشان کرد: تعداد 13 شهر استان گلستان با ممعیت زیر 25 هزار نفر فاقد زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و امروز به عنوان مصوبه دو ماه فرصت داده می شود تا زمین موردنیاز این شهرها تعیین تکلیف شود.

وی با قدردانی از بنیاد مسکن گلستان در راستای اقدام جهادی و انقلابی خود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها بیان کرد: با توجه به کار جهادی و روحیه انقلابی مدیرکل بنیاد مسکن و عوامل وی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مصوب می شود که تعداد 2 هزار واحد مسکونی دیگر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در گلستان احداث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع بافت تاریخی گرگان به صورت پلکانی مرمت و احیا می شود

طرح جامع بافت تاریخی گرگان به صورت پلکانی مرمت و احیا می شود