مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 21:252022-10-30اقتصادي

وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی 200 میلیون تومان شد


هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با هدف رفع موانع ساخت مسکن روستایی، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در خصوص اصلاح مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1401 را تصویب کرد.

- با اصلاح مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از سوی هیات وزیران، سقف فردی تسهیلات از ابتدای سال 1401 با رعایت مقررات ملی ساختمان برای حداقل 200 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، مبلغ 2 میلیارد ریال (در مجموع به مدت 20 سال) تعیین می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با هدف رفع موانع ساخت مسکن روستایی، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در خصوص اصلاح مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1401 را تصویب کرد.

  به موجب اصلاح مصوبه مذکور، سقف فردی تسهیلات از ابتدای سال 1401 با رعایت مقررات ملی ساختمان برای حداقل 200 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، مبلغ 2 میلیارد ریال برای دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی (در مجموع به مدت 20 سال) تعیین می شود.

  وزارت راه و شهرسازی مکلف است با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس معیارهای شدت ضریب محرومیت، بالاتر بودن جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی 200 میلیون تومان شد

وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی 200 میلیون تومان شد