مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 17:052022-10-30دانش

اجرای موفق طرح «پیشگیری از افت تحصیلی» در دانشگاه علامه


مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه از برگزاری کلاس مهارت های زندگی دانشجویی برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، جلسه ای با حضور عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، معاون دانشجویی، مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان و متخصصان پیشگیری و مداخله در افت تحصیلی دانشجویان (طرح پات طرح پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان ) برای دانشجویان مقطع کارشناسی در نیمسال دوم 1401-1400، جهت ارائه گزارش مبسوط اجرای موفق طرح و تقدیر از مجریان آن برگزار شد.

مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه، ضمن اشاره به پیشینه طرح پات، این برنامه را یکی از محوری ترین برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه بیان کرده و بر یکپارچه سازی امکانات مرکز مشاوره در بخش مداخلات روانپزشکی، بالینی، مشاوره ای، خدمات مددکاری اجتماعی و .

در راستای اجرای موفق این طرح تاکید کرد.

وی ضمن تشریح اجرای این طرح به مولفه های اصلی در اجرای موفق این طرح از قبییل؛ اجرای مصابه های تشخیصی تحصیلی، گروه بندی دانشجویان، تدوین برنامه های پیشگیرانه و مداخله محور در ابعاد فردی، اجتماعی، آموزشی دانشجویان اشاره داشته و برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفق طرح «پیشگیری از افت تحصیلی» در دانشگاه علامه

اجرای موفق طرح «پیشگیری از افت تحصیلی» در دانشگاه علامه