مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:152022-10-30سياسي

دور جدید حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی آغاز شد


ایرانسل، در ادامه حمایت از پژوهش های دانشگاهی، فهرست اولویت های پژوهشی خود را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که ، موضوع مورد علاقه شان را انتخاب و پروپوزال پژوهشی خود را برای ارزیابی، به ایرانسل ارسال کنند.

پس از بررسی و تأیید کمیته ارزیابی و تکمیل فرم پژوهشی، برای دانشجو راهبر پژوهش تعیین می شود و در طول مدت انجام پژوهش، به او کمک کرده و این پژوهش، از حمایت مادی و معنوی ایرانسل برخوردار می شود.

اولویت های پژوهشی ایرانسل، در حوزه های مختلفی، از جمله توسعه نرم افزار، هوش مصنوعی، علم داده، طراحی آنتن های ارتباطی و تجهیزات شبکه، هوش تجاری، امنیت شبکه، تجربه مشتری، مالی، بازاریابی، کسب وکار دیجیتال و… هستند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال 1398، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و با مأموریت انجام فعالیت های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور، با هدف تأمین نیازمندی های بازار ICT


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی آغاز شد

دور جدید حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی آغاز شد