مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 15:452022-10-30ورزشي

از حضور درویش در رختکن تا نارضایتی سرخ پوشان؛ پرسپولیس بازیکنانش را راضی نکرد


با وجود واریز 10 درصد از مبلغ قرارداد و با حضور مدیرعامل باشگاه در رختکن پرسپولیس پیش از بازی با مس، اما بازیکنان این تیم همچنان از بدقولی های باشگاه ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش ا ز بازی تیم های پرسپولیس و مس کرمان مبلغ 10 درصد ا ز قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد تا مجموع دریافتی آنها تا اینجای لیگ به 30 درصد برسد؛ این د ر حالی است که با توجه به نزدیکی نیم فصل لیگ برتر پرسپولیسی ها انتظار داشتند حداقل به جای 10 درصد 20 درصد دریافت کنند.

با واریز این پول به حساب بازیکنان رضا درویش مدیرعامل باشگاه پیش ا ز آغاز بازی با مس همراه با مشاور رسانه ای خود به رختکن سرخ پوشان رفت تا پس ا ز واریز این 10 درصد خود را مقابل بازیکنان نشان دهد.

این اتفاقات رخ داده اما باعث رضایت بازیکنان پرسپولیس نشد؛ چراکه آنها انتظار دریافت پول بیشتری نسبت به آنچه که ا ز سوی باشگاه به حساب آنها واریز شده را داشتند.

بازیکنان پرسپولیس به همین دلیل ا ز این وضعیت ناراضی بوده و حتی این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه هم رسانده اند.

این نارضایتی باعث شده تا رضا درویش به آنها وعده دهد که باز هم به آنها پرداختی خواهد داشت، اما این پرداختی گویا د ر صورتی که انجام شود، تسویه حساب مطالبات فصل گذشته بازیکنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور درویش در رختکن تا نارضایتی سرخ پوشان؛ پرسپولیس بازیکنانش را راضی نکرد

از حضور درویش در رختکن تا نارضایتی سرخ پوشان؛ پرسپولیس بازیکنانش را راضی نکرد