مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 15:402022-10-30اقتصادي

افزایش ظرفیت صدور مجوز راه اندازی مراکز ساماندهی معتادان متجاهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور در مورد بیان انتقاداتی پیرامون نحوه ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران و اعتقاد برخی مسئولان مبنی بر اینکه صدور مجوز توسط بهزیستی برای احداث مراکز ماده 16 اصلاً متناسب .

- علی محمد قادری گفت: با افزایش ظرفیت صدور مجوز برای راه اندازی مراکز ماده 16، ظرفیت اساسی برای ساماندهی معتادان متجاهر در تهران و حومه آن ایجاد کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور در مورد بیان انتقاداتی پیرامون نحوه ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران و اعتقاد برخی مسئولان مبنی بر اینکه صدور مجوز توسط بهزیستی برای احداث مراکز ماده 16 اصلاً متناسب با نیاز نبوده و کافی نیست، گفت: اعتیاد یک موضوع بین المللی است چرا که مواد مخدر به صورت قاچاق وارد کشور می شود و برخی افراد به دلیل مشکلاتی که دارند جذب این مواد می شوند و سوءمصرف مواد منجر به این می شود که به تجاهر برسند و این مشکل به دلیل تأثیر آن در سیمای شهری که از جمله ملاحظات است باید در یک جایی ساماندهی شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: سازمان بهزیستی افتخار می کند که کارکنانی دارد که مددکار هستند که تعریف مشخصی دارد و با استفاده از تمام امکاناتی که در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت صدور مجوز راه اندازی مراکز ساماندهی معتادان متجاهر

افزایش ظرفیت صدور مجوز راه اندازی مراکز ساماندهی معتادان متجاهر