مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 15:052022-10-30سياسي

متلاشی کردن وحدت؛ مهم ترین هدف دشمنان


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین هدف دشمنان این کشور، متلاشی کردن وحدت در همه حوزه ها از وحدت اقوام گرفته تا وحدت دینی از طریق تنازع مذهبی است که راه برهم زدن این وحدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، آیت الله سیدرحیم توکل عضو شهره عالمند.

در این پیام آمده است؛ کشوری که نظام حکومتی او در الهام از آموزه های اسلامی دارای قانون اساسی پویا و بالنده و دولتمردانی مردمی و محاکمی آماده دادرسی است، هیچ وجهی برای بروز غیرمتمدنانه اعتراض آن هم به سبک داعشی را جایز نمی داند.

چنانکه تظاهرات میلیونی ملت شریف ایران طی روزهای اخیر سند زنده فرهیختگی مردم این سرزمین است و به هیچ وجه نمی توان اقدامات تروریستی و مخربانه و اظهارات خلاف ادب و مروت را به این مردم متدین و وفادار به اسلام و خون شهدا داد، که تمام این مصائب و فجایع این روزهای کشورمان از سوی رژیم شیطانی آمریکا و غاصبان صهیونیستی فلسطین عزیز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه این پیام عنوان کرد؛ آنچه که در نگاه منصفانه قابل تشخیص است، تلاش برای برهم زدن وحدت جامعه با هرج و مرج و قانون شکنی و مقابله با حرمت ها و تقدساتی است که تضمین کننده وحدت این کشور پر تنوع قومی و مذهبی است که بزرگ ترین عامل اقتدار ملت بزرگ ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی کردن وحدت؛ مهم ترین هدف دشمنان

متلاشی کردن وحدت؛ مهم ترین هدف دشمنان