مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-30اجتماعي

وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی به صورت روزانه جریمه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در خصوص جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی اظهار داشت: از سال 94 سامانه سیمفا راه اندازی و اطلاعات تمام خودرو ها در خصوص معاینه فنی در این سامانه متمرکز شده است؛ - جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن ها سپری شده باشد مشمول معاینه فنی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در خصوص جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی اظهار داشت: از سال 94 سامانه سیمفا راه اندازی و اطلاعات تمام خودرو ها در خصوص معاینه فنی در این سامانه متمرکز شده است؛ بر همین اساس عمدتاً جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی به وسیله دوربین ها در تهران و برخی شهر های بزرگ انجام می شود.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن ها سپری شده است مشمول معاینه فنی هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بالغ بر 12 هزار وسیله نقلیه جریمه شده و طبق آخرین آمار از اول سال تاکنون یک میلیون و دویست هزار مورد جریمه برای خودرو های فاقد معاینه فنی ثبت شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه باید نسبت به انجام معاینه فنی و دریافت مجوز مربوطه اهتمام بورزند خاطرنشان کرد: جریمه روزانه خودرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی به صورت روزانه جریمه می شوند

وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی به صورت روزانه جریمه می شوند