مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-30سياسي

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: «تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می گردد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی مهدی باقری را به عنوان مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان این معاونت منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می گردد.

برنامه ریزی و سیاست گذاری برای شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و استعداد های برتر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای نیل به اهداف بالا دستی نظام سلامت و گسترش و تعمیق فرهنگ و اخلاق اسلامی-ایرانی در سطح ملی و فراملی از سیاست های جدی و مبتنی بر اقتضائات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه استعداد های درخشان، بدین وسیله به عنوان مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان منصوب می شود تا در تعامل با کلیه اساتید، مدیران و صاحبنظران این حوزه در راستای تحقق اهداف زیر تلاش فرمایید:الف) ایجاد زمینه های شناسایی، رشد و شکوفایی حداکثری استعداد های فردی و گروهی و ارتقای ابعاد معنوی و دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان منصوب شد

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان منصوب شد