مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 13:302022-10-30فناوري

قابلیت تبدیل خودکار پیام صوتی به متن در Google Messages


یکی از جالب ترین قابلیت هایی که این بار به Google Messages اضافه شده است، توانایی جدید آن برای رونویسی خودکار پیام صوتی به متن نوشته شده است.

-  این ویژگی از قابلیت های قدرتمند یادگیری ماشین گوگل پشتیبانی می کند، اما در حال حاضر به تعداد انگشت شماری از گوشی های هوشمند، از جمله سری پیکسل 7 و پیکسل 6، گلکسی اس 22 و گلکسی زد فولد 4، محدود شده است.

اخیراٌ اپ Google Messages عمدتاٌ به دلیل مناقشه مداوم بین اپل و گوگل درباره مشکلات RCS در iMessage در کانون توجهات بوده است.

این برنامه پیام رسانی، که امروزه برنامه پیش فرض پیام رسانی در اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی است، بر اساس RCS، که یک پروتکل پیام رسانی چندپلتفرمی پشتیبانی شده توسط گوگل است، ساخته شده است.

در حالی که Google Messages به عنوان یک برنامه پیام کوتاه شروع به کار کرد که نمی توانست کاری بیشتر از ارسال پیام های متنی ساده انجام دهد، اما تصمیم گوگل برای اتخاذ استاندارد RCS در نهایت به این نرم افزار یک ویژگی بسیار مورد نیاز را افزود.

امروزه، Google Messages بسیاری از ویژگی های مدرن چت محور را ارائه می دهد که با برخی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان فوری رقابت می کنند.

 توانایی پاسخ به پیام های فردی، پشتیبانی از مسیرهای شکلک به متون دریافتی از کاربران آیفون، و امکان پخش ویدیوهای یوتیوب در پنجره چت از جمله ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت تبدیل خودکار پیام صوتی به متن در Google Messages

قابلیت تبدیل خودکار پیام صوتی به متن در Google Messages