مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 12:152022-10-30سياسي

نماینده کلیمیان در مجلس: صهیونیست ها به فکر مشکلات متعدد خود باشند


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن تجمع عده ای قلیل از صهیونیست ها در فلسطین اشغالی در حمایت ازاغتشاشگران، گفت:به سردمداران این رژیم توصیه می کنم به جای انجام این رفتار بیهوده به فکر حل مشکلات متعدد خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایون سامه یح نجف آبادی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز ( یکشنبه هشتم آبان) هستند در همدردی با برداران و خواهران مسلمان خود به سوگ نشستند.

وی افزود: در این ایام حساس که میهن عزیزمان دستخوش ناآرامی هایی شده و دشمنان از تجعمات اعتراض آمیز برخی از جوانان کشور سوء استفاده کرده و در مواردی آن را به اغتشاش و خسارت مادی و جانی آلوده ساخته اند، متاسفانه جمعی بی گناه از میان مردم و نیروهای پاسدار امنیت جان خود را از دست دادند که موجب جریحه دار شدن احساست ملت گردید.

من  به نمایندگی از ایرانیان کلیمی تسلیت قلبی خود را بازمندگان ایشان اعلام می دارم.

سامه یح نجف آبادی ادامه داد: به عنوان عضوی از خانه ملت به برخی از جوانان معترض توصیه می کنم که تحت تاثیر رسانه های معاند و تبلیغات سوء دشمنان این مرز و بوم قرار نگیرند، چرا که امنیت و جان ارزشمند شما را هدف دسیسه ها و اهداف پلید خود قرار داده اندو مطمئن باشید که بسیاری از سازمان های جاسوسی فقط برای حفظ منافع خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان در مجلس: صهیونیست ها به فکر مشکلات متعدد خود باشند

نماینده کلیمیان در مجلس: صهیونیست ها به فکر مشکلات متعدد خود باشند