مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:212022-10-30اجتماعي

استقرار جوی آرام در گلستان/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به گلستان از روز گذشته (شنبه)، شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم و بیشترین بارش ثبت شده مربوط به کردکوی با 13 میلی متر بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: همچنین از ایستگاه بندرگز و کارکنده 10 میلی متر، گرگان و علی آبادکتول هشت میلی متر، مناطق کوهپایه ای و سواحل استان حدود پنج میلی متر و مناطق میان دشت و شمال استان هم بین دو الی پنج میلی متر بارش گزارش شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون مه غلیظ صبحگاهی بر جاده ها حاکم شده و شعاع دیده را کاهش داده لذا رانندگان در ترددهای خود با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

داداشی گفت: با خروج این سامانه از استان از امروز (یکشنبه) جو آرامی را تا فردا شاهد خواهیم بود و آسمان استان طی این دو روز صاف تا قسمتی ابری است و دمای هوا نسبت به روز شنبه حدود 10 درجه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: مجدداً از روز سه شنبه آسمان استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار و بارشی قرار خواهد گرفت که فعالیت آن به تناوب تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار جوی آرام در گلستان/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد می شود

استقرار جوی آرام در گلستان/ سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد می شود