مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:202022-10-30سياسي

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر به مناسبت میلاد سیدالکریم


ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر و بازدید رایگان از موزه، مرکز نجوم، آسمان نما و رصدخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به مناسبت ولادت آن حضرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، امروز هشتم آبان ماه(1401/8/8) مصادف با چهارم ربیع الثانی(1444/4/4) روز میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه برنامه های متنوعی در آستان مقدس سیدالکریم برگزار می شود.

ظهر امروز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی و مدیحه سرایی احمد شربیانی برگزار و همچنین در شام میلاد ویژه برنامه انس با قرآن کریم بعد از جوانان نیز از دیگر برنامه های این بارگاه ملکوتی است.

حضور خادمین آستان مقدس در مدارس، منزل شهید، هیئات مذهبی، مساجد و ادارات به منطور اهدا تبرکات و پرچم متبرک آستان مقدس انجام می شود.

مراسم جاروب زنی خدام فرّاش بعدازظهر امروز در صحن امام حسن(ع) با حضور عاشقان و دلباختگان اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ هفته بزرگداشت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از 5 تا 11 آبان ماه 1401 مصادف با اول تا هفتم ربیع الثانی 1444 هجری قمری است که به همین مناسبت برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلفی در حرم مطهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر به مناسبت میلاد سیدالکریم

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر به مناسبت میلاد سیدالکریم