مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-30اقتصادي

بانک ها برای تسهیلات مسکن برنامه ریزی اصولی انجام دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود حسینی پوراستاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های مازندران در سالن جلسات استانداری گفت: - استاندار مازندران گفت: بانک ها باید با برنامه ریزی اصولی در مسیر اعطای تسهیلات مسکن حرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود حسینی پوراستاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های مازندران در سالن جلسات استانداری گفت: حدود 16 هزار نفر در استان در صف دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن هستند اما برخی بانک های عامل با وجود گذشت هفت ما از سال جاری ساز و کاری برای اعطای این تسهیلات مصوب ندارند.

وی خاطر نشان کرد: رویه کنونی در اعطای تسهیلات مسکن در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و نمی پذیریم که تاخیر در پرداخت ها باعث گلایه مردم شود.

حسینی پور با بیان این که یکی از مشکلات اساسی جوانان مازندرانی مسکن است، ادامه داد: تمامی مدیران اجرایی و بانک ها استان برای گره گشایی از مشکلات مردم بکوشند.

وی اضافه کرد: بانک ها نقش موثری در توسعه اقتصادی مازندران دارند و باید تلاش شود که جایگاه ویژه بانک های دولتی و خصوصی در رونق کسب و کار برجسته تر شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: توقع داشتم که در جلسه شورای هماهنگی بانک ها مدیران بانکی فعال تر باشند و راهکارهای مختلفی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها برای تسهیلات مسکن برنامه ریزی اصولی انجام دهند

بانک ها برای تسهیلات مسکن برنامه ریزی اصولی انجام دهند