مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:562022-10-30سياسي

رونمایی از موشک های دوربرد 6 هزار کیلومتری در آینده نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، محمدعلی قاسم زاده نداف کارشناس در خصوص ناآرامی های اخیر در برخی نقاط کشور اظهار داشت: برخلاف افرادی که به دنبال توجیه کارهای خود هستند، اعتقاد داریم باید اتفاقات تحلیل شود.

وی افزود: تحلیل برخلاف توجیه، مؤلفه های مختلف را بررسی کرده و مشکل کار را بیان می کند اما در توجیه سعی می شود که مشکلات را به گردن طرف مقابل بیاندازیم.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان انقلاب همیشه سعی کرده اند افراد بی لیافت و باندباز را به هر ترفندی وارد رده های مدیریتی کشور کنند تا بتوانند جمهوری اسلام را ناکارآمد نشان دهند؛ کما اینکه در سال های گذشته شاهد چنین اقداماتی بوده ایم که باعث نارضایتی مردم شد.

نداف با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: ضد انقلاب برای اغتشاشات اخیر سناریوی سه وجهی جنسیتی، قومیتی و مذهبی را دنبال کرد و وقتی پروژه های کشته سازی شکست خورد، حادثه سیستان را به وجود آوردند.

وی خاطرنشان کرد: دولت جدید شاید تاکنون در زندگی مردم تغییر جدی به وجود نیاورده اما مشکل کشور را بررسی و پیدا کرده و درصدد تلاش برای رفع مشکلات است؛ به همین جهت دشمن فهمیده و تمام توان خود را برای به هم ریختن ایران به کار گرفته و فتنه هایی که هر 10 سال اتفاق افتاده بود، به سه سال کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موشک های دوربرد 6 هزار کیلومتری در آینده نزدیک

رونمایی از موشک های دوربرد 6 هزار کیلومتری در آینده نزدیک