مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 08:152022-10-30سياسي

در نشست نمایندگان مجلس با فاطمی امین چه گذشت؟


وزیر صمت و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای وزارت صمت را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از عملکرد وزارت صمت را ارائه کردند.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در در طول یک سال گذشته به نمایندگان ارائه کردند که مجموع گزارشات ارائه شده از روند رو به جلو عملکرد این وزارتخانه حکایت داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت طبق گزارشی که در این جلسه ارائه شد تولید خودرو در سال جاری نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش را نشان می دهد، این در حالی است که بودجه خودروسازان در سال جاری افزایش نیافته است.

الهیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق گزارش ارائه شده در سال جاری خودروی ناقصی تولید نشده و شاهد انبار شدن خودروها با نقض تعهد در پارکینگ ها نیستیم.

وی افزود: همچنین در این جلسه توضیحاتی درباره داشبورد سراسری وزارت صنعت ارائه شد.

در این دل داشبورد یا سامانه کالاهای تولید شده و یا وارد شده به کشور از زمان تولید و یا واردات به کشور قابل رهگیری هستند که این اقدام باعث حذف واسطه ها و دلال بازی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست نمایندگان مجلس با فاطمی امین چه گذشت؟

در نشست نمایندگان مجلس با فاطمی امین چه گذشت؟