مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 07:452022-10-30فناوري

روسیه مسدود کردن تلگرام را منتفی اعلام کرد


ناظر اینترنت روسیه می گوید مسدود کردن تلگرام در روسیه در حال حاضر منتفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از تاس، سرویس فدرال روسیه در امور نظارت بر حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی؛ احتمال مسدود شدن تلگرام در روسیه را رد کرد.

این نهاد روسی با انتشار بیانیه ای در این ارتباط گفت: درباره دسترسی محدود به تلگرام به اطلاع می رسانیم که مسدود کردن شبکه اجتماعی مذکور در روسیه در حال حاضر منتفی است و در دستور کار نیست.

از سال 1397 پس از انجام چند اقدام تروریستی در خاک روسیه و اثبات استفاده تروریست ها از پیام رسان تلگرام به عنوان ابزار ارتباطی، دولت این کشور از شرکت تلگرام خواست اطلاعاتی درباره عوامل حملات تروریستی را در اختیار سازمان امنیت فدرال روسیه قرار دهد اما با خودداری تلگرام از انتقال این اطلاعات، وزارت ارتباطات روسیه از شرکت تلگرام شکایت کرد و سرانجام دادگاه رأی به فیلتر این پیام رسان داد.

دولت روسیه تا اوایل 1399 در فیلترینگ تلگرام موفق نبود و حتی بسیاری از رسانه ها و مقامات دولتی از جمله وزارت خارجه روسیه از آن برای پیام رسانی استفاده می کردند و در شهرهای بزرگ روسیه بدون هیچ برنامه جانبی امکان استفاده از تلگرام وجود داشت اما امکان برقراری تماس صوتی از این پیام رسان محدود شده بود و بیش از یک دقیقه نمی شد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مسدود کردن تلگرام را منتفی اعلام کرد

روسیه مسدود کردن تلگرام را منتفی اعلام کرد