مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 01:002022-10-29سياسي

دعوت امور مساجد از مسئولان و سخنرانان برای گفت وگو با مردم در خانه های خدا


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: از تمام مسئولان و سخنرانان دعوت می کنیم تا در مساجد حضور پیدا کرده و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت وگو کنند و با برپایی تریبون آزاد پاسخگوی سوالات آنان باشند.

- حجت الاسلام حجت الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه های مساجد استان تهران و ائمه جماعات در ایام اغتشاشات اخیر اظهارداشت: مساجد در این ایام، از هر فرصتی استفاده کرده و به روشنگری و تبیین ابعاد اغتشاشات اخیر می پردازند.

ائمه جماعت در خصوص نحوه مواجهه با این جریانات و پاسخگویی به شبهات مطرح شده توسط فتنه گران، در فضای حقیقی و مجازی پاسخگوی مخاطبین هستند.

در مساجد کارشناسانی به تبیین و تحلیل اوضاع فعلی کشور می پردازند وی ادامه داد: مساجد در این ایام کارشناسانی را دعوت کرده تا بعد از برپایی نماز جماعت به سخنرانی بپردازند و اوضاع را برای مردم تبیین و تحلیل کرده تا هم برای آنان اقناع سازی شود و هم اینکه ایشان بتوانند در گعده های خانوادگی یا محل کار نیز مشغول جهاد تبیین شوند.

ذاکر با اشاره به اینکه نیروهای پایگاه های نیروی انتظامی و بسیج سرکشی کرده و جویای حال و احوال آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امور مساجد از مسئولان و سخنرانان برای گفت وگو با مردم در خانه های خدا

دعوت امور مساجد از مسئولان و سخنرانان برای گفت وگو با مردم در خانه های خدا