مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 21:502022-10-29اقتصادي

پرداخت پیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان


مدیر کل سازمان صمت گیلان از پرداخت تسهیلات به 247 واحد تولیدی در استان گیلان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکنون یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که بر اساس آمار 747 میلیارد تومان تسهیلات آن پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی با اعطای تسهیلات از اهداف سازمان صمت است، اظهار کرد: استان گیلان دارای واحدهای تولیدی و با ظرفیت اشتغال بسیار خوبی است که بعضا به دلایلی از جمله نبود نقدینگی با بحران و تعطیلی مواجه شدند.

  وی از پرداخت تسهیلات به 247 واحد تولیدی در استان گیلان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکنون یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که بر اساس آمار 747 میلیارد تومان تسهیلات آن پرداخت شده است.

  مدیر کل سازمان صمت گیلان با تاکید بر لزوم توجه به عزم لازم در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی این استان بیان کرد: برخی مصوبات در تعارض با ضوابط داخلی بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک ها مواجه است که باید رفع شود.

  پورحیدری یکی از اهداف اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی گیلان دانست و افزود: ایجاد اشتغال متعهد شده در گیلان سرلوحه امور مسؤولان قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت پیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

پرداخت پیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان