مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 17:402022-10-29سياسي

«نمایشگاه مقداد» در راستای معرفی ظرفیت های محلات استان قم برگزار می شود


با توجه به ظرفیت های خوبی که محلات استان قم دارند، 55 محله منتخب در قالب نمایشگاه مقداد اقداماتی را برگزار می کنند تا مدیران دستگاه ها و نخبگان جامعه با ظرفیت های این محلات آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی کبیری پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه توانمندی های محلات استان قم که در سالن جلسات ساختمان آیت الله سعیدی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه مقداد (نمایشگاه توانمندی های محلات استان قم) برای اولین بار در سطح کشور با این ماهیت برگزار می شود و برای نمایش ظرفیت ها و خدماتی که محلات بسیج در این شهر ارایه داده است، تشکیل می شود.

وی ادامه داد: تقریبا 5 سالی است که ما مفهوم محله محوری و کار در محله را در بسیج شروع کرده ایم و ابتدا در 15 محله به عنوان نقاط هدف فعالیت هایی در این راستا را برگزار کردیم، این محلات با بیشترین آسیب های اجتماعی و سطح محرومیت مواجه بودند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم افزود: طی جلساتی که با دستگاه های مربوطه مانند سازمان بسیج، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و.

داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این 15 محله که عمدتا در حاشیه شهر واقع شده اند دچار مشکلات مختلفی هستند و بهتر است که ما کار را از این 15 نقطه شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نمایشگاه مقداد» در راستای معرفی ظرفیت های محلات استان قم برگزار می شود

«نمایشگاه مقداد» در راستای معرفی ظرفیت های محلات استان قم برگزار می شود