مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 16:352022-10-29اقتصادي

امضای قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودروهای متصل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کیوان وزیری گودرزی مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو در مراسم امضای قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودرو های متصل افزود: - قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودرو های متصل بین صنایع دفاع و شرکت ایران خودرو به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کیوان وزیری گودرزی مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو در مراسم امضای قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودرو های متصل افزود: این پروژه چهارمین پروژه ای است که در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با توان مهندسان داخلی اجرایی می شود.

وی بیان داشت: ساخت و تجاری سازی این سامانه منجر به کاهش 50 درصدی ارزبری در این حوزه خواهد شد.

وزیری گفت: سامانه تله ماتیک یک اینترنت سیار در اختیار خودرو خواهد گذاشت که نرم افزار آن تولید جهاد دانشگاهی شریف و سخت افزار آن تولید شرکت تام ایران خودرو است و سال آینده بر روی خودروی ریرا نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه می توان از ترافیک، پارکینگ های در دسترس، دریافت خدمات پس از فروش، ارتباطات اورژانسی، مطلع شدن از سرقت خودرو و .

اطلاع یافت.

مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو اظهار داشت: به منظور حضور در بازار های صادراتی، دو نوع برد مختص ایران و بازار خاورمیانه و همچنین اروپا و دیگر بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودروهای متصل

امضای قرارداد تولید سامانه تله ماتیک خودروهای متصل