مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:452022-10-29سياسي

اخراج کامل اشغالگران از عراق را وظیفه خود بدانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید عراق، خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون، - الکعبی ابراز امیدواری کرد که دولتمردان عراقی با فساد داخلی و چپاول سرمایه های ملی مبارزه کنند و مطالبه اخراج اشغالگران از سراسر خاک این کشور را محقق سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید عراق، خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون، از هور گرفته تا روستا ها و شهرها، در کنار ملت عراق ایستاده و شریک مشکلات و مطالبات آنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی با اشاره به اینکه رزمندگان مؤمن مقاومت در راه خدا کفن به تن کرده و برای تحقق اهداف مقدس، دفع ستم و اجرای عدالت، حاکمیت و زندگی شرافتمندانه، جان خود را کف دست گرفته و با اشغالگران در ستیزند افزود: بنابراین ما با توجه به مسئولیت و وظیفه شرعی و ملی، برای آقای محمد شیاع السودانی (نخست وزیر جدید) در این شرایط آرزوی موفقیت می کنیم.

وی با ابراز امیدواری به توفیق دولت جدید در زمینه خدمت رسانی به شهروندان عراقی، ایجاد تحول و رفع مشکلات کشور، ادامه داد: سبب ساز این مشکلات بی سابقه، از یک سو تسلط اشغالگران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج کامل اشغالگران از عراق را وظیفه خود بدانید

اخراج کامل اشغالگران از عراق را وظیفه خود بدانید