مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-29ورزشي

کسب رتبه دوم کشوری دانش آموزان گیلانی در لیگ علمی پایا


به گفته رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان استان گیلان با 400 تیم پنج نفره در مسابقات المپیادهای علمی پایا شرکت کرد و از این میان، چهار تیم گیلانی موفق به کسب طلا و دو تیم از استان نیز برنز گرفتند و رتبه دوم کشوری نیز برای گیلان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از رشت، حامد حبیب زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج دانش آموزی مبتنی بر گفتمان دغدغه مند و نگاه به آینده انقلاب اسلامی شکل گرفته است اظهار کرد: فلسفه تشکیل این سازمان تربیت مدیران نسل آینده انقلاب است لذا دانش آموزان باید تجربه کار تشکیلاتی داشته باشند و با فکر و برنامه ریزی و کنش گری در اجتماعات کوچک مانند مدرسه را بیاموزند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به علوم اجتماعی و الهی در مدارس گفت: سیستم استعمار به دنبال تربیت جوانان هوشمندی است که تکنولوژی را در صنایع خودشان ارتقاء بدهند و با مدل های حکمرانی کاری نداشته باشند اما بسیج در آموزش و پرورش به دنبال آن است که دانش آموزان اصول فکر کردن را یاد بگیرند و دغدغه مندانه به پیرامون خود نگاه کنند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان یکی از راه های تربیت  نسلی متعهد و پویا را، تقویت تفکر دانست و بیان کرد: دانش آموز وقتی به جبرهای پیرامون خود متفکرانه نگاه کند و با هدایت یک مربی به وجدان برسد می تواند مسؤولیت پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه دوم کشوری دانش آموزان گیلانی در لیگ علمی پایا

کسب رتبه دوم کشوری دانش آموزان گیلانی در لیگ علمی پایا