مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 13:012022-10-29سياسي

انقلاب و خون شهدا نجات بخش است/ نسل جوان فریب نقشه های دشمن را نخورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس کل دادگستری استان کرمان در یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت نام و یاد شهید احمد روشان، اظهار داشت امروز دشمن روی جوانان و نوجوانان متمرکز شده و می خواهد این قشر را از نظام و انقلاب دور کند، از این رو امروز حجاب، ارزش های دینی، قرآن، مسجد و مقدسات دین را نشانه گرفته تا با حرف های خوش آب و رنگ خود،  نوجوانان و جوانان را فریب دهد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی  تاکید کرد: و عراق انجام داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: جوانان و نوجوانان باید نقشه های دشمن را ببینند و فریب آنان را نخورند، بدانند آنچه ما را نجات می دهد، انقلاب و خون شهداست.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه مواظبت، مراقبت، بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی، نقشه شناسی و توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه است، تاکید کرد: شهدا مشعل هدایت هستند و از گم شدن راه جلوگیری می کنند و نام آنها برای همیشه در تاریخ جاودان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا با رفتن خود برای ما اقتدار، عزت و امنیت به ارمغان آورده اند و ما برای همیشه مدیون آنها هستیم، عنوان کرد: قدرت، امنیت و اقتدار کشور ما در سایه خون شهدا حاصل شده است و هیچگاه نباید این دِین بزرگ خود به شهدا را فراموش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب و خون شهدا نجات بخش است/ نسل جوان فریب نقشه های دشمن را نخورد

انقلاب و خون شهدا نجات بخش است/ نسل جوان فریب نقشه های دشمن را نخورد