مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:502022-10-29اقتصادي

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، - مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: 50 تا 100 میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که توان کار کردن دارند، اما ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی ندارند با معرفی به صندوق ضمانت وام اشتغال، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می شوند.

وی افزود: همچنین 50 تا 100 میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: سایر نیازمندان واجد شرایط نیز با معرفی به بانک های عامل می توانند از تسهیلات اشتغال زایی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار