مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:152022-10-29بين الملل

نخست وزیر جدید انگلیس نیامده متهم به سوء مدیریت شد


نخست وزیر جدید انگلیس به دلیل تصمیم برای عدم حضور در نشست ماه آینده مصر به سوء مدیریت متهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصمیم ریشی سوناک نخست وزیر تازه منصوب شده انگلیس برای عدم شرکت در ماه آینده مبارزه با تغییرات اقلیمی مصر موسوم به (Cop27) از سوی احزاب مخالف در انگلیس به ناتوانی در اداره امور و سوء مدیریت متهم شد.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در این خصوص نوشت، نخست وزیر انگلیس اصرار دارد که شخصاً به مبارزه با بحران اقلیمی متعهد است اما باید به جای حضور در این نشست بر چالش های جدی داخلی در کشورش متمرکز شود.

بر اساس این گزارش، دفتر نخست وزیری انگلیس روز گذشته (جمعه) برای اولین بار اعتراف کرد که در دوران دولت لیز تراس نخست وزیر سابق انگلیس به پادشاه بریتانیا توصیه شده است که در نشست cop27 حضور پیدا نکند اما کاخ باکینگهام صراحتاً هرگونه پیشنهادات مبنی بر ناراحتی از عدم حضور در نشست اقلیمی مصر را رد کرد.

مشاوران شاه انگلیس می گویند گرچه او در نشست قبلی اقلیمی در گلاسگو  بعنوان یک شخصیت برجسته حضور داشته و حتی در آن جا یک سخنرانی ویدئویی ویژه ایراد کرد اما از زمانی که شاهزاده ولز شده است، موضع و جایگاه وی تغییر کرده است و شاه انگلیس به نقش جدید خود بعنوان پادشاه بریتانیا توجه ویژه دارد و درک می کند که سفر کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر جدید انگلیس نیامده متهم به سوء مدیریت شد

نخست وزیر جدید انگلیس نیامده متهم به سوء مدیریت شد